ინდივიდუალური შეფასების ცხრილი
სახელი,გვარი
|
საშინაო დავალების კარგად შესრულება
|
წინარე ცოდნის შემოწმების დროს აქტიურობა
|
ჯგუფის დასკვნაში განსაკუთრებული მონაწილეობა
|
ვიდეო შეკითხვაში სწორი მიმართულებით წასვლა
|
არჩეული მაგალითის სწორი პასუხი
|
სტიკერების რაოდენობა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინდივიდუალური თვითშეფასების ფურცელი
სახელი,გვარი
|
საშინაო დავალების კარგად შესრულება
|
წინარე ცოდნის შემოწმების დროს აქტიურობა
|
ჯგუფის დასკვნაში განსაკუთრებული მონაწილეობა
|
ვიდეო შეკითხვაში სწორი მიმართულებით წასვლა
|
არჩეული მაგალითის სწორი პასუხი
|
სტიკერების რაოდენობა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯგუფის შეფასების ცხრილი
#
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა ვერ უპასუხა ვერცერთ კითხვას
1-2 ქულა
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა მხოლოდ 1 ან 2 კითხვას
3-4 ქულა
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა მხოლოდ 3 ან 4 კითხვას
5-6 ქულა
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა 5ივე კითხვას,მაგრამ
ვერ გააკეთა დასკვნა
7-8 ქულა
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა 5ივე კითხვას და გააკეთა
დასკვნა
9 ქულა
|
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული
კითხვებიდან უპასუხა ხუთივე კითხვას,გააკეთა დასკვნა და პრეზენტატორმა გააკეთა დამაჯერებელი
და არგუმენტირებული პრეზენტაცია
10 ქულა
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий