შეფასების სქემა


ინდივიდუალური შეფასების ცხრილი


სახელი,გვარი
საშინაო დავალების კარგად შესრულება
წინარე ცოდნის შემოწმების დროს აქტიურობა
ჯგუფის დასკვნაში განსაკუთრებული მონაწილეობა
ვიდეო შეკითხვაში სწორი მიმართულებით წასვლა
არჩეული მაგალითის სწორი პასუხი
სტიკერების რაოდენობა














































































































































































































ინდივიდუალური თვითშეფასების ფურცელი


სახელი,გვარი
საშინაო დავალების კარგად შესრულება
წინარე ცოდნის შემოწმების დროს აქტიურობა
ჯგუფის დასკვნაში განსაკუთრებული მონაწილეობა
ვიდეო შეკითხვაში სწორი მიმართულებით წასვლა
არჩეული მაგალითის სწორი პასუხი
სტიკერების რაოდენობა
















ჯგუფის შეფასების ცხრილი



#
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა ვერ უპასუხა ვერცერთ კითხვას

1-2 ქულა
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა მხოლოდ 1  ან 2 კითხვას

 3-4 ქულა
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა მხოლოდ 3 ან 4 კითხვას

5-6 ქულა
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა  5ივე კითხვას,მაგრამ ვერ გააკეთა დასკვნა

7-8 ქულა
ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა  5ივე კითხვას და გააკეთა დასკვნა
9 ქულა


ჯგუფის წევრებმა სწორად გამოჭრა გეომეტრიული ფიგურები და დააწება,მოცემული კითხვებიდან უპასუხა ხუთივე კითხვას,გააკეთა დასკვნა და პრეზენტატორმა გააკეთა დამაჯერებელი და არგუმენტირებული პრეზენტაცია
 10 ქულა
1






2






3






4






5






6







Комментариев нет:

Отправить комментарий